Pages

14 Ekim 2011 Cuma

Pratik ürünler:)

Her ne kadar yemek yapmaktan zevk alan, eğlenen bir insan olsam da çok fazla uğraşmak saatlerimi emeklerimi hemen yenip bitirilecek bir şeye adamaktan hoşlanmıyorum. Kolay ve pratik bir şekilde sonuca varmak istiyorum:) İşte bu küçük aletleri görünce tam benlik dedim:) Tencere başında kırk saat durup bide sıcaktan patlamak yerine bu karıştırıcıyı koyuyoruz tencereye ve biz başka birşeyle ilgilenebiliyoruz:)
Daha iyi anlamak için videosuna bir göz atın:)

Bir diğer beğendiğim ürün ise yumurtanın sarısını ayırma aleti:)Bu da gene tam benlik, yumurtanın sarısını ayırırken elime falan bulaştırıp etrafa da saçan biri olarak bu pratik alete bayıldım:)
Bu ve bunlar  gibi değişik ürünlere ulaşmak isteyenler bu siteye bakabilirler:)

4 yorum:

gülümse dedi ki...

aaaa çok süper ürünler bunlar.bi de biz Türkler için sütçüden aldığımız sütü kaynatmak için fırına koyduğumuzda caşacağı zaman kendini kapatabilen fırın yapsalar daha süper olcak:))))

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Yumurta kirma cok hosuma gitti dogrusu :)

tubitos dedi ki...

ilkini görüp bayılmıştım ben de. acaba kullanıp memnun olan var mı ?

pempe gönlüm sende dedi ki...

gülümse; canım onu yapsalar satışlarda patlama olur sanırım:))

nesliname; acaba işe yarıyor mu işte bende onu merak ediyorum:)

tubitos;bende merak ediyorum biri evet iyi dese alıcam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...