Pages

14 Ekim 2011 Cuma

Straplez gelinliklere alternatif:)

Gelinliklere bakıldığında neredeyse bütün modellerin straplez olarak dizayn edildiğini görüyoruz. Benim buna yorumum demek ki herkes bunu giymek istiyor aynı olmaktan çekinmiyor ki strapleze alternatif çok fazla model bulunmuyor. Ben aynılığa karşıyım, gelinlikte detaylar ne kadar farklı olursa olsun ilk bakışta straplez gelinliklerin hepsi aynı gibi geliyor bana. Neyse ki Kate Middleton'la beraber gündeme gelen dantel kol detaylı gelinlikler straplezden farklı bir şey giymek isteyenler için ilaç gibi yetişiyor. Modaevlerinde Kate Middleton modeli olarak geçiyor artık dantel kol detayları:) Ben gelinin çok fazla dekolte giyinmesine de karşı olduğumdan bence dantel kollar bu noktada vazgeçilmez:) Hele ki biraz kilolu olan bayanların straplez gelinlik giyip kenarlardan taşan fazlalıkları bence inanılmaz bir kötü görüntü oluşturuyor. Tabi ki bu benim fikrim. Bence gelin zarif ve asil olmalı. İllaki bir yerlerine açarak şık olmaya çalışmamalı. Alternatifleri de düşünüp değerlendirerek asil görüntüye ulaşmalı:) Benim gibi düşünenler varsa işte model seçenekleri:)

















12 yorum:

gülümse dedi ki...

ben de bayılıyorum dantel kollu gelinliklere,straplezler üzerimde komik durursa-ki kemik torbası olduğum için muhtemelen öyle olacak:))tercihimi komple dantel bir gelinlikten yana kullanmak istiyorum

Unknown dedi ki...

Birbirinden güzel modeller bakmaya doyamadım..
Sevgiler canım..

Gizem. dedi ki...

Huvv sonuncuya çok asil ki ben gelinliğimi bu şekilde düşünüyorum,nedense daha kalsik ve hoş geliyor gözüme..Grace ve Kate'in etkisi var bence bu düşüncemde:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

gülümsecim sana herşey yakışır:)) ama dantelde süper olur, benden önce evlende göriyim gelinliğin nasıl olucak:))

hayat cafe; teşekkürler sevgiler:)

gizem; bende böle düşünüyorum ama bakalım diktirilirse falan nası bişey çıkar ortaya:) bencede çok hoş oluyor bu modeller:)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Bende seviyorum bu tür modelleri benim gelinligimde benzer modellerdendi

pempe gönlüm sende dedi ki...

nesliname; merak ettim doğrusu:)

Petrl dedi ki...

cok güzeller ama ben tülden istiyorum ...
insallah seneye nasip olursa bende giyinebilecegim :)
http://petrolmavilim.blogspot.com/

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

grace kelly gelmiş gecmiş en güzel gelin sanırım... zamansız denir ya o cinsten her zmanın güzeli..


http://aysstyle.blogspot.com/

Mine Ertuğrul dedi ki...

straples gelinliklerin neden moda olduğuna ilişkin bir yazım var bilmem gördün mü :D ben de dantel kol çok severim ancak danteli doğru belirlemek ve fransız tipi almak çok önemli.

pempe gönlüm sende dedi ki...

petrolmavisi; hmm merakla bekliyorum canım seninkinide görmeyi:)

aysstyle; gerçekten de öyle çok asilmiş:)

mine; evet canım danteli çok önemli gerçekten, heleki böyle kolları dantel olduğu zaman ön plana dantel çıktığı için kalitelisi olması gerekiyor:)

DECO☆deniquo dedi ki...

tamam beni stalker ilan edeceksin biliyorum, o yüzden bugün daha fazla yorum yapmayacağım :)
ama henüz görmediysen bi de twilight'ın son filminde kristen stewart'ın giydiği gelinliğe bakmanı öneririm.. bi bak.. sonra konuşuruz ;)

pempe gönlüm sende dedi ki...

decodeniquo; evet canım biliyorum onuda gerçekten çok güzel masal gibi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...