Pages

25 Kasım 2011 Cuma

Barcelona Günleri:)

Barcelona'daki tatilin 3. günü artık şehri tamamen keşfetmeye başlamıştık:) Park Güell doğal güzelliği, yeşilliği, mozaik banklarıyla kendine hayran bıraktı bizi:) Park Güell Gaudi'nin soylular için özel olarak tasarladığı evler için bir mekanmış aslında, bu mozaik bankların da bel ağrılarına iyi geldiğini düşünülüyormuş:) 






Bu amca da ne zaman gitsek ordaydı:) Soft bir müzik eşliğinde gezmemizi sağladı kendisi:) 

Parkın içinde Gaudi'nin evi de bulunuyor. Uzun kuyrukları beklemeye razıysanız müzeleştirilmiş evi gezebilirsiniz. 

 Bu timsah artık sembolu olmuş parkın.Parkın girişinde timsah kılığında insanlar bile vardı:) 

Hediyelik eşyalarda da timsahdaki gibi mozaik desenleri görmek mümkün:) 


En meşhur caddesi Catalunya. Bildiğimiz istiklal caddesi:)  







Kristof Colomb heykeli. Heykelin içinde daracık bir asansörle yukarı çıkıp mükemmel bir manzarayla buluşabilirsiniz:)









6 yorum:

Rengarenk Daphne dedi ki...

şu gaudı'nın eserlerini görmeyi çok isterdim sıradışılığı beni cezbediyor:))çok güzel bir tatil yapmışsınız:)

AyçA dedi ki...

Çiçeklere bayıldım ne güzel renkler onlar öyle:)))

gülümse dedi ki...

çiçekler parklar ne kadar güzelmiş yaaaa

Unknown dedi ki...

Bayıldım resmlere

Adsız dedi ki...

benimde bir barcelona postum var...:))çok güzel olmuş..gördüğüm bi yeri başkasının kadrajından incelemekte bir ayrı güzel oluyor...sevgiler..

pempe gönlüm sende dedi ki...

daphne; canım barcelona gaudi olmasaymış resmen hiçmiş:) her yerde adım başı gaudinin eserlerini görmek mümkün:) ve gerçekten dediğin gibi hep çok farklı eserler:)

ayça; hepsi mükemmel kokuyorlardı bide:) özel buketler falan çok hoştu:)

gülümse; ahh ahh barcelona herşeyiyle çok güzel:)

butik merve; teşekkürler:))

mını's; bende bayılıyorum gittiğim yerlerle ilgili yazılan postlara tekrar yaşamış oluyorum herşeyi:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...