Pages

18 Kasım 2011 Cuma

Ütü masası-dolabı

Ütü masalarını ve ütüyü hiç sevmem. Ütü masalarına genelde evlerde yer bulmak zordur. Açık bıraksan hem kötü görüntü hem yer kaplar, kapatsan bu sefer her ütü yapışta yerinden alıcaksında açıcaksında binbir türlü merasim:) Zaten ütü yapmak sıkıcı birde üstüne teşvik edici hiçbir faktör olmayınca ütüler birikirde birikir:) Amaa eğer kervanda görmüş olduğum şu çiçek desenli sevimli mi sevimli dolaplı ütü masasına sahip olsam ahh ütü yapmak hiç de sıkıcı olmazdı:) Dolap kısmına da ütünüzü yada ütü için gerekli suydu bezdi falan ne gerekirse koydunuz mu ohh ne alaa:)) 

18 yorum:

AYÇA dedi ki...

şahaneymiş, ütü sevdiren ütü masası denir buna

gülümse dedi ki...

abi bu ne yaaa:))ne sevimli bişey bu ya:))

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

Ne güzel bir fikir bu böyle:)
Ayrıca dolapta çok şıkmış.

cicibiciseyler.com dedi ki...

owww çok güzel bişeymiş bu yaa bende bayıldım resmennnn..hemen gidip almalıyım bundan çeyizime..:) paylaşım için sağoll tatlım..hayırlı cumalar, dualarda buluşalım.

olsada yesek suzan dedi ki...

çok güzel yaa her ev de olmalı bence, benim gibi çok ütü yapan birinde kesinlikle olmalı, paylaşım için teşekkürler ve sevgiler....

htchndr dedi ki...

gerçekten çok güzel benim hal bir ütü masam yok anneminkini kullanıyorum klasik masalardan almak istemiyordum böyle dolaplı almak istedim nedense bi dışarda aklıma gelmiyor bakmak :)

sevda s. dedi ki...

Şahaneymişşş :)

tubitos dedi ki...

hangi kervanda var bu yahuuu :) çok sevimlii

pempe gönlüm sende dedi ki...

julyet; bu ürünü bu sloganla sunmalılar kesinlikle:)) ve karşınızda ütü sevdiren ütü masassııııı:))

gülümse; süper bişey gerçtekten:)

pembeblogum; zaten ilk bakışta ben dolaba odaklandım ne kadar güzelmiş diye sonrada ütü masası oldğunuda öğrenip bayıldım:)

cicibicişeyler; gerçekten tam çeyizlik bende çok almak istedim ama stoklarında yokmuş şuan stoğa girince haber için mailimi yazdım:))

olsadayeseksuzan; gerçekten ütüyü çok yapanlar için birebir:) çok sevimli:)

hticinpepelası;benimde hiç gönlüm el vermez bu klasik itici ütü masalarında almaya ama bu görünce anında alınacak bir parça:))

sevda s; dimii amaa:))

tubitos; canım ben internet sitelerind gördüm ama ordada stokta olmadığı yazıyordu, mağazalarında vardır sanırım:)

Adsız dedi ki...

bu utu masaları cok hos gerckten. hepımızz utu masasını kapının arkasında saklıyoruzdur :) kurtuluruz bolece :)

http://moda-kulisi.blogspot.com/
bu aradaa ben de blog dunyasına yenı katıldım. sen de bloguma katılırsen sevınırım

tubitos dedi ki...

canım ya sana zahmet bana bir link verebilir mmisin bulamadım bir türlü :(

pempe gönlüm sende dedi ki...

http://www.krvn.com.tr/pinfo.asp?pid=9443
burda tatlım:)

semi live stories dedi ki...

Harikaaaaa...!!!!!

Hatice dedi ki...

Peki bunları nerede bulabiriiiz? Ayrıca bloğunuza bayıldım sakın bırakmayın devam edin lütfen takipteyim =) saygılar...

pempe gönlüm sende dedi ki...

hatice; teşekkür ederim:))
bu kervan mağazalarında satılıyor, ama başka bir postta gösterdiğimi online olarak alabilirsiniz, o marka da evkur evshop gibi mağazalarda satılıyor:)
http://pempegonlumsende.blogspot.com/2012/02/utu-masas-dolab.html

Adsız dedi ki...

Gercekten cok güzelmiş.. hem rengi hem işlevselliği.Cok kullanışlı gercekten sahip olmak isterdim..Ütü yapmak eziyet haline gelmezdi boylece :)

Labor of Love dedi ki...

Harikaymış güle güle kullanın inş. Merak ettiğim katlanıyor ya bu ütü yaparken sorun oluyormu yani ortada bir çukur oluyormu? Birde ütü koyma yeri buhar jenaratörlü ütüleride taşıyabilecek kadar sağlammı? Bilgi verirseniz çok mutlu olurum :)

Adsız dedi ki...

Merhaba ben bu ütü masasını nasıl alabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...