Pages

1 Aralık 2011 Perşembe

Guylian Çikolatayla Deniz Canlılarını kurtarın:)

Komşumuzun getirdiği Belçika çikolatası Guylian 'ın bu leziz çikolatalarını keyifle mideye indirirken, acaba özel bir koleksiyonmu neden hepsi deniz ürünleri şeklinde diye düşünmeye başladım. 

Kutunun üzerindeki yazıları okuyunca çok sevindim:) Çünkü  Guylian markası projectseahorse adlı projeye imza atmış:) Yani bu seashells çikolataları aldığınızda deniz canlılarının korunmasına destek olmuş oluyorsunuz:) Guylian'ın sitesinden de detaylı olarak inceleyebilirsiniz. Ah keşke bizde de böyle şeyler yapılsa... Gerçi greenpeace balıklar için büyük bir çaba gösteriyor fakat daha çok insana ulaşabilmek ve destek olmalarını sağlamak için keşke bizde de büyük markalar böyle çevresel katkılar yapmak için uğraşsa...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bir kaç yıl öncesine kadar satılmıyordu ülkemizde anca yılda bir iki kere yemek nasip olurdu şimdi bulabiliyoruz ve tadı ahh o tadı yokmu yediğim tüm çikolatar halt etmiş yanında bi de bu amaca adım atmışlarsa daha keyifle yenir afiyet olsun cnmm :))

CURCUNAM

GüzelGül dedi ki...

off canim ya bak bu olmadi simdi :(( en sevdigim cikolatalarrrrrrrrr canim cekti valla :)

Mein Blog/Blogum

pempe gönlüm sende dedi ki...

curcunam; gerçekten canım yaa çok güzel tadı var:))ben türkiyede satıldığını bilmiyodum hala yok zannediyordum öğrenmiş oldum sayende,teşekkürler:))

guzelgul; ayyy özür diliyorummm,hemen burdan sanada ikram ediyorum boll bolll:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...