Pages

26 Temmuz 2012 Perşembe

Çeyiz alışverişi:)

Çeyizleri yayınlamayalı baya olmuş sanırım:) Fotoğraf çekmeye fırsat bulamadan şimdi ben bunu nereye koyucam derdi sardığı için uygun yerlere yerleştirmekle uğraşıyorum:) Eksikler azalıyor ama tabiki bitmiyor:) Baharat takımını istoçtan çok uygun fiyata aldım. İstoçta birçok markanın fabrika satış mağazası olduğu gibi çeşitli çeyiz mağazalarının toptan mağazaları var ve genelde çok uygun:)
Çay seti için Nehir'i tercih ettim. İstoç mağazalarından toptan fiyatına indirimli almış oldum:)
English home çay setime bu parçalarıda ekledim:) Sabah kahvaltılarımız için iki kişilik bir set oluşturmuş oldum:)
 English Home önlük setime bu ekmeklik ve poşetliği ekledim:)
 Çilek amerikan servislerine bir çileksever olarak bayıldım:) Bardak altlıkları da cabası:)
 Ve çeyiz postlarının vazgeçilmezi bernardo:) Makarna ve sos tenceresi kırmızı renkleriyle bol soslu makarna yapmamı bekliyorlar:)
 Daha güzelleri sizlerin olsun:) 

23 yorum:

Begüm Eryıldız dedi ki...

Bitmiyor o çeyiz alışverişi bitmiyor ben yine bugün kendimi birşeyler için sipariş verirken buldum:)))

Unknown dedi ki...

bayıldım hepsi birbirinden güzel güle güle iyi günlerde kullanın :)

Nurşen Aksoy dedi ki...

Bayıldım yine çok güzel şeyler almışssınız...Bende kızıma alıyorum..kendimi kaybediyorum alırken..birde saklıyacak yer derdi olmazsa,e kadar alırım
allah bilir..sizede kolay gelsin..sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok güzeller gerçekten gule gule kullanın. :)

tubitos dedi ki...

bitmez canım biter mi hiç çeyiz alışverişi. süper tatlı şeyler almışsın güzel günlerde kullan

Serpil dedi ki...

Çilekli tencere takımınıza bayıldım Rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin(=

GüzelGül dedi ki...

canim hepside harikaa bayildim resmen zaten senin su ceyizine hayranimmm :)))

Mein Blog/Blogum

Adsız dedi ki...

yine çok zevkli tercihler, güle güle kullanmak nasip olsun :)

Minik Atölyem dedi ki...

harikaymış, hepsine bayıldım.
istoçta bu tarz şeyler olduğunu hiç tahmin etmiyordum.
en yakın zamanda gidip o baharatlıklardan ben de almalıyım ;)

pempe gönlüm sende dedi ki...

begüm; gerçekten bitmiyor canım ya:) bakalım evlendikten sonrada hala devam edicekmiyiz almaya:)

moda sare; çok teşekkürler:)

nurşenaksoy; çok teşekkürler:) kızınızda çok şanslıymış benim annem çok fazla karışmaz bana bırakır:)

merveyıldız; teşekkür ediyorum:)

tubitos; çok teşekkürler canım, bitirmeye uğraşıyoruz işte:)

serpil; amin canım inşallah çok teşekkürler:)

guzelgul; çok teşekkür ederim tatlım:))

venustehayat;çok teşekkürler:)

minikatölyem; canım neler var neler istoçta:) eda porselen diye bir mağazadan aldım baharatlıkları aklında bulunsun:)

cicibiciseyler.com dedi ki...

küboşummm çileklerine bayıldım yaaaaaa bende hastasıyımmmmm..=)
güzel günlerde kullan bebeğim hepsi çok cici herzamankı gıbı..;)

FERİDECO dedi ki...

Pembe küçük çiçekli kaselerine bayıldım mutlu günlerde kullan canım..

senem dedi ki...

HEPSİ şahanee özellikle mkarna tencerene bittimm :)

Sevgili Günlük dedi ki...

canım güle güle kullan tencereleri hangi bernardo dan aldın ben hiç görmedim bunları bernardo da

Adsız dedi ki...

Çok güzel gerçekten,insan özeniyor evlenmek için :) Allah hepsini güzellikle,Ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin İnşallah..

sevda s. dedi ki...

Çok güzel şeyler almışsın, güle güle mutlulukla kullan :)

Giz dedi ki...

Baharat takımı ve amerikan servislerine bayıldım :) sadece o çiçekler bile insanın iştahını açmaya yeter! ne güzel tek tek alıyorsun tüm eksikleri canım, sonra en zevkli kısım o paketleri açıp yerleştirmek olacak :)))

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

tappptaze 3 gunluk sözlüyüm :) yeni tanıştım blogunla bnde beklerim

www.sinemella.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Canım amerikan servisinin aynısını ben de realden almıştım :)Çok tatlı :)B u arada essenin kırmızı etiket günlerini de takip etmelisin.Harika şeyler oluyor.Hepsini iyi günlerde kullan :)

Adsız dedi ki...

BERNARDODAN ALDIĞIN SOS TENCERESİNİ KULLANDINMII NASIL BİRŞEY KULLANIŞLIMI BENDE ALMAK İSTİYORUM DA ÇOK BEĞENDİM SADECE BİRAZ BÜYÜK GELDİ GÖZÜME EN KISA ZAMANDA CVP BEKLİYORUM.

zeynepkuzuu@hotmail.com dedi ki...

bernardodan aydığın sos tenceresi nasıl memnunmusun bende almayı düşünüyorum şuan indirimde ama sanki biraz büyük

pempe gönlüm sende dedi ki...

çok fazla büyük değil bence boyutu kullanışlı, fakat pek kaliteli değil tencerenin altı falan ocaktan çizilebiliyor. tabi biraz tereyağ eritmek gibi şeyler için boyutu fazla, ama daha fazla sos için boyutu normal

Beyaz Düşler dedi ki...

istoçtan baharat takımına bayıldım. internetten baktım ama bulamadım nerden bulabilrim acaba canım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...